Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sıkça kullanılan iki periton. Fakat bu iki periton konuya hakim olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online kızılışveriş firmaları ve internetten satış yaratıcı e-ticaret siteleri midein ciddi olan bu iki periton, yeni kitlelere erişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek hesabına önemlidir. Her iki periton da web sitelerinin arama motorlarındaki görünürlüğünü zaitrmaya yardımcı olur, ancak aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu alfabemızda dönem dönem birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM teriminı beş altı henüz harishava ve bu arada inceleyelim.

SEM: Arama Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) evet da Türki olarak Arama Motoru Pazarlaması, markaların arama motorları üzerinde henüz görünür ve henüz ulaşılabilir olması midein meydana getirilen çkızılışmalara denir.

Arama motoru reklamcılığı olarak da teşhismlanan SEM, arama motorlarında ücretli reklam havaı gerçekleştirilerek web sitelerinde seyrüsefer artışı işçiliklemlerinin hepsine denir. En pop ve kesif kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Marka bilinirliğini ve bellik kıymetini zaitrmaya müteveccih bir çkızılışma olan SEM, alıcı kitlesini yetiştirmek açısından da berenarı önemlidir. Antrparantez SEM çkızılışmaları ile trafiğinizi usa vurma arttırma şansı yakalayabilirsiniz.

Arama Motoru Optimizasyonu olarak da malum SEO çkızılışmaları ise SEM’in bilakis ücretsiz çkızılışmalardır. SEM muayyen bir bütçe midein maruz reklamları kapsarken SEO çkızılışmaları muayyen anahtar kelimelerde lakırtııcı bir yükseliş elde eylemek midein meydana getirilen çkızılışmalardır. Elkızı, bu hakkındalaştırmayı beş altı henüz harishava.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çkızılışmaları arasındaki fark; mafevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret hakkındalığında, SEO’nun ise mideerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde mimarilabilmesidir. Doğrusu SEO midein en başta içeriği üretirken harcanan maliyet dışında başarım göstermesi midein yeni bir ödeme mimarilmaz.

Bunun dışında bir önemli fark da hızdır. SEM çkızılışmalarında sonucu henüz hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi endamsız müddet içerisinde zaitrabilirsiniz. Bunun bilakis SEO çkızılışmaları ise uzun soluklu çkızılışmalardır. SEO çkızılışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri kadem kadem yapmalkaloriız.

Bu iki sayısal pazarlama peritonı arasındaki bir özge önemli fark da doğallıktır. SEM çkızılışmaları ücretli reklam çkızılışmaları evetğu midein doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Fakat SEO çkızılışmalarında bu keyfiyet değişikdır. SEO çkızılışmaları henüz saf icraatı kapsar ve sitenize henüz uzvi bir seyrüsefer temizışı sağlamlar.

Bu iki periton, mideerik itibarıyla da farklılık gösterir. SEO çkızılışmalarındaki mideerikler kullanıcı deneyimini zaitrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Doğrusu henüz çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çkızılışmalarında ise nişangâh henüz ticari evetğu midein mideerikler SEO çkızılışmalarındaki kadar olmayabilir.

Fakat bu erişmek değildir ki SEM mideerikleri kalitesizdir. Yalnızca iki periton arasındaki mideerik konseptleri ve odaklar değişikdır. Antrparantez belirtmekte yarar var: Bu iki kavramdan biri diğerinden henüz eksiksiz evet da henüz üstün değildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve ihtiyaçlarına bakılırsa ikisinden de faydalanılabilir.
Kırmızın burada sonuna geliyoruz, ancak okumaya devam eylemek istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Müstehlik Davranışları: Sayısal Inkılapün Yükselişi alfabemıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.